Merhabalar arkadaşlar;
Öncelikle 25 yaşındayım ve 1,5 senelik evliyim. İlk günden beri hiç korunmadım. İlk ay adet gecikmelerim başladı. (Bekarken böyle bir problemim yoktu günümde oluyordum.) 50 gün gecikme oldu. Ben tabii kendimi hamile sanıyorum sürekli test yapıyorum sonuç hep negatif. Doktora gittim ilk önce bir problem yok dedi adet söktürücü verdi. Ben yine adet görmedim. İkinci gidişimde kilolusun vs dedi. Boyum 1,64 ve kilom 76 ydı. (Bende kendimi kilolu görüyordum.) her neyse. Sonra dış etkenler (kaynanam eltim vs) çocuk sormaya başladı. Ve çok fazla kafaya takmaya başladım. Doktor 3. gidişimde bana polikistik over ve yumurta tembelliği dedi. Prolaktinim de yükselmişti 77ydi değerlerim. İlaç kullandım düştü sonra tekrar yükseldi.. Çok üzüldüm. Soğan kürü vs yaptım. Kilo vermek için spora ve düzenli dengeli beslenmeye başladım. 6 kg verdim. Ve doktorumu değiştirdim. Yeni doktorum bana yumurta tembelliğimin ve pko mun olmadığını söyledi. Ve doktora gittiğim gün iki adet olgun yumurtam vardı. Yine olmadı hamile kalamadım. Yumurtlama ilacı verdi bir sürü yumurtam oldu. Ve ben adet olunca biri kiste dönüştü. Yumurtalar da içimde kaldı. Adette ağrı ve parça düşürdüm….Eşimin bir problemi yok 3 kez kendine baktırdı. En son bir doktora daha gittim. Bu doktorda bir problem yok dedi kistim 3,5 mm den 2,5 a düşmüş. Doğum kontrol hapı verdi 2 ay korunun, 2 aydan sonra çocuk olmazsa rahim filmi çektirin dedi. Ben artık bu şeylerden o kadar bıktım ki çocuk isteği içimde bitti. Kafamda da bitti. Eşim çocuk istiyor ama benim üzüntülerimde en büyük destekçimde o. Elbet bir gün olur diye teselli ediyor beni. Ama benim isteğim tamamiyle bitti. Ne yapmalıyım bilmiyorum. Dün günümde adet gördüm fakat 2. Gün olmasına rağmen kanamam olmadı hep leke önce kahverengi sonra pembe. Sebebi nedir bilen var mı? Tavsiye dinlerim, bana akıl verin lütfen…