Merhaba bebeğim 16 günlük sezeryan oldum.Sutum gelmedi çocuğum yüksek sarılık geçirdi o yüzden cenesi kuvvetsiz diye ememedi hastanedede mama verdiler evdede mama verdik hala takviye vermeye devam ediyorum şimdi de sütüm geliyor ama doymuyor mu anlamiyorum emdiği halde ağlıyor mama yediriyorum onuda yiyor bu durumu yaşayan varmı napabilirim kayinvalidemde beni sinir etti saniyebasi emzir diye çocuğu kucağıma verdi stresten delirdim hiç susmadi ustune korona oldum karantina dayim