Anneler merhaba oğlum 7.5 aylık. Mama+ anne sütü alıyor. 5. Aydan beri ek gıdaya başlamıştık. Şu an ek gıdayı kesinlikle istemiyor. Sadece mama ve anne sütünü kabul ediyor. Hazırlamadığım çorba, püre kalmadı. Yaptığım her şey ziyan olup çöpe gidiyor. Ne yapabilirim bu konuda fikir verebilecek olanlar yazabilir mi?