Btleylul_05 Başına gelen var mı 9 ay 17 günlük kızım var makatı yırtıldı bir aydır düzelmiyor kullandığımız kremlere rağmen cerraha doktora götürdük ama nafile iyi olmuyor başına gelen var mı neler yaptınız
Selenimom Btleylul_05 ben 1 haftadır anestol ve fito krem kullanıyorum. Siz de bunları mı kullandınız?
elifsrbs Btleylul_05 benim bebeğiminde çatlağı vardı , sabah akşam fito kremi kulak pamuğuna ince tabaka halinde makatına sürdüm ara ara da bebe vazelini kullandım geçti çok şükür 🙏🏻 yavrularımızın canını çok acıtıyor makat çatlağı 😣 inş tez zamanda geçer
Cerenes26 Btleylul_05 bizimde var şu an 3aylik oğlum. Anestolpomad ve madecassol krem verdi doktorumuz. Kesinlikle poposunu uyarmayın makatına nohut kadar kremi koyup bırakın dedi. Yavaş yavaş düzeliyor sanki. Haftaya kontrol var.
Btleylul_05 Selenimom evet bir aydır kullanıyoruz ama düzelmiyor her kaka yaptığında ağlıyor baya sizin ki kaç aylık
Btleylul_05 Hepinize teşekkür ederim bende hepsini uygulayacağım Rabbim yavrularımıza şifa versin inşallah acılarını göstermesin 🙏🏾