anonim34 biz birinin tavsiyesi üzerine gittik. Gerçekten çok beğendik. Yani Mehmet hoca çok soguk bi insan boş laf yapıp lafı uzatmaz az öz konusur. Fiyatta gidiş geliş toplam 15 i bulmuştur. Ayrıca bu gittiğimiz doktor ikizler Mehmet ve Ahmet hoca ☺️ Annelerinin zamanında çocukları olmamıs tıp bebek yaptırmışlar. Mehmet hoca ve Ahmet hoca doğmuş. Annelerinin problemlerini çözmek için tüp bebek uzmanı olmuşlar ☺️