Sleepy bizde de çok sızdırdı ben de molfixe geçtim ondan sonra ama şimdi prima kilot bez kullanıyorum daha rahat bebeğim için hemde daha uzun süre kuru kalıyor pişiğini de önlüyor özellikle geceleri çok sık altını açmak istemiyorum uykusu bölünmesin diye prima iyi oldu bize bir de kızım 5400 kilo 3 numaraya geçtik primayla