Adsmom ben her zaman bezin ince olmasından yanayım ve Prima bu konuda tek benim için. Bezleri gerçekten ince ama sağlam. Bir kullanın, sızdırma olursa şikayetvar’a yazın, inceleme talep edin. Ben sızdırma olacağını sanmıyorum. İnce bez her zaman için çocuk açısından da daha iyi, rahat hareket etmesini sağlar.😊