Benim 5 ay 22 günlük bir kızım var doğduğu gündem beri kusuyor ilk zamanlarda mama ve emzirme şeklinde besledim sütüm artınca mamayı kestim ama emdiğinde de mama yediğinde de kusuyordu fışkırarak kustuğu da oldu burnundan geldiğide sonra onlar kesildi normal kusmaya devam etti doktorumuza da sordum kusan bebekler için yapılacak bir şey yok az besle demişti ama az beslediğimde de kesilmedi umarım birgün tamamen kusmalar ortadan kalkar kilo alırsa sorun yok demişti doktor ki kiloda alıyordu sıkıntılı bir süreç ama merak etmeyin azalarak biticekmiş.