Benim oğlum 43 günlük, ŞİMDİLİK sabah 5te uyanır biraz daha yarım yamalak uyur 7de tamamen güne başlarız emer etrafa bakar vs 9a kadar falan oyalanır sonra yine acıktığı için ağlar huysuzlanır uykusu gelir uyuturum gün içinde de döngü devam eder kısa kısa uykuları 40 dk falan öğlen 2 3 gibi 1 yada 1.5 saat uyur. Gaz sancımız var sap simplex ve biogaia kullanıyorum rahatlatıyor biraz da olsa. Saat 6 gibi ağlamaya başlıyor ne yaparsam yapayım 9a kadar susmuyor 9da uyuyor 12 yada 1e kadar uyuyor sonra kendiliğinden acıktığı için sanırım uyanıyor ama sonrası 2ye 3 e kadar uyumuyor başaramazsam 4 bile olduğu oldu.
Akşam 8den 9dan 12ye 1 e kadar uyuduğu için mi gece uyumuyor acaba, uyandırıp geç saatte mi uyutsam gece uyur.
Bunlar tabi 2. Haftadan sonra oturdu ilk haftalarda sarılık vs hep uyuyordu zorla uyandırıyordum uyanmıyordu.
Birde ilk zaman hep uyandırdım diye sanırım 1.5 yada 2 saatte bi emmeye uyanıyor. Bu süreyi benim uzatma şansım var mı gün geçtikçe kendi mi uzayacak yapılacak bir şey varsa yapayım istiyorum. Okuduğunuz için teşekkürler