2,5 aylık bir kızım var . Günde 3 kez kaka yapıyordu ancak hep benim yardımımla yapıyor . Poposunu silerken kaka yapıyo kendi kendine 1-2 kere yaptı . Şimdi kaka sayısı 1e düştü ama çok zorlanıyo huzursuz ve kakası var . Ne yapabilirim bu durumu yaşayanınız var mı ? Günlük zeytinyağı veriyorum şimdide kendime takviye probiyotik alıcam ama bildiğiniz şurup damla vs bişey var mı rahat yapabilmesi için . Biogaia kullanıyorum