Oğlum 2 gün gün boyu ateşliydi bi düştü bi çıktı dün akşamdan itibaren ateşi yok çok şükür boğazında kızarıklık var dün doktor ciğerlerine inmemiş bişey yok dedi ama Ciğerlerine inmemesi için ne yapmam lazım bebeği atlatan anneler bi akıl verin . Ayrıca emziriyorum haliyle iştahı kesildi çok fazla bişey yemiyor uykuya emmeden geçemiyor bu ilacı kullanmadan atlatan var mı öksürüğe rağmen .