Arkadaşlar merhaba. Temmuzda doğum yaptım ağustosa kadar bebeğimi çok güzel emzirdim. Göğsümü kendisi tutmadı ama silikon göğüs ucuyla emebildi. Sağ göğsümden daha çok olsa da her iki göğsümde de sütüm vardı. Sonrasında pulmoner emboli geçirdim, 10 gün kadar hastanede yattım. Hastanede her 2-3 saatte bir sağmama rağmen sütüm gün gün azaldı. Hem tedavi, hem stres, üzüntü çok etkiledi maalesef. Şimdi arada sağıyorum 1 damla ancak çıkıyor her iki göğsümden de. Şimdi oğlum 3 aylık arada teklif ediyorum göğsümü artık tutabiliyor, emiyor da ama boş tabi. Yutkunma falan yok. Benim merak ettiğim sütü gerileyip hatta kesilip geri gelen var mı? Belki umut olur. Çok emzirmek istiyorum çünkü