Mihayu aynı durumdayız, biz de 4 aylık olduk son bir haftadır iştahı çok az, ben sürekli elimle sagiyorum göğsümü çünkü ağrı yapıyor ancak oğlum emmek istemiyor ya da çok az emiyor. Cisli bez sayımız azaldi. Hatta 2 haftadır aynı kiloda, gram dahi almamış. Sütümü de sağıp dolaba kaldırıyorum ama ne fayda onlar içmek istemedikten sonra hiçbir anlamı yok. Napicam bilmiyorum. Allah yardımcımız olsun