Sareee11 Dün 2. Dozu oldum hemşire kafamı karıştırdı ya sana kalmış doktoruna sor emzirmekte sennbilirsn falan şimdi de bebeğim durmuyor emmek istiyor emzirmeli miyim bilemiyorum yardımcı olur musunuz aşı olanlar
Bao Sareee11 tabii ki. Biz aşıyı kendimizden çok bebeğimiz için olmuyor muyuz? Onlara antikor olsun diye. Aşıdan sonra abuk sabuk her şey hurafe. Hayatınıza kaldığınız yerden devam edin. Emzirin. Tüm uzmanlar aynı şeyi söylüyor. Bilime güvenin.
Sareee11 Bao evet de dediğim gibi hemşire kafamı karıştırdı sana kalmış sen bilirsin doktoruna sor tarzında konuşunca aklım karıştı korktum açıkçası sağolun teşekkür ederim
TheBaby Sareee11 Soruyu yanlış anlamışım çok pardon. Bebeğiniz aşı olmuş diye okudum🤦♀️ Sana değilde size diye hitap olursa daha saygılı güzel olur.
Irmakprensesinannesi Sareee11 emzir tabiki Bende oldum aşırı kızım 1.5 aylikti emzirdim bir sorun olmadı tam tersi antikor asiliyorsun bebeğine