MiracAlpinveUmutunAnnesi kendi fikrim, lokal olması daha iyi, o an bir defa ağlar ama genel anestezide doktorumuz bebekler narkozu biraz zor atabiliyor demişti, narkoz öncesi4 veya 5 saat aç kalması gerekiyor,aç olduğu için ağlamasıda cabası,zaten yaşıda küçük lokal anesteziye çok uygun bir aydasınız, bizde iki hafta önce 5.5 aylıkken lokal olduk,