yookkdahaneler kızlar bebeğimin alnında ve kulak memesinde isilik olmuştu içinden sarı sarı irin gibi şeyler çıkıyordu dün doktor bi krem verdi akşam sürdüm sabaha yüzü de kıpkırmızı oldu 😰 önerileriniz var mı
Cansu1112 yookkdahaneler bence krem yerine yüzünü hazır suyla yıka başka birşey yapma brnim bebeğimdede var çok kat kat giyfirmektende olur onada dikkaet et geçer
Asuman61 yookkdahaneler kaç aylık çok kalın giydirmekten isilik oluyor ama dikkat et çok incede giydirip üşütme
Ikraberra yookkdahaneler Canım Gül suyu ile sil (katkısız olanlardan al) Allah’ın izniyle hiç bir şey kalmaz. 2 günde bir de yıka,çok kalın giydirme. Şifa olsun inşallah 🤲😊
e1if yookkdahaneler ya bana süt alerjisi var gibi geldi, benşm kızımın yüzü de böyle olmuştu dr isilik dedi geçmeyince başka dr a götürdüm süt alerjisi olabilir test yapalım dedi meğerse süt alerjisi ymiş
Guzelkizimbenim yookkdahaneler isilik olmuş nie kat kat giydiriyorsunuz ki bebekler sıcağı sevmez serin tutun bol bol yıkayın bebeği başka türlü gecmez
Pltesmanr yookkdahaneler kendi sütünden Bi yarım çay bardağı sağ banyodan sonra en sonki suyun içine dök vücudunun her yerine dök anne sütü birebir. Benim oğlum baya Bi dökmüştü ama benim sütüm olmadığı için sağamadım geçmişti az önce banyo yaptırırken baktım yine dökmüş kolları baya kötü