23 aylığız. Her şeyi yiyoruz. Gündüz hiç mama yemiyor vermiyorum. Sadece 1 biberon 150 ml anca bazen o bile yok. 7 buçuk gibi istiyor içip uyuyor 9 10 gibi uyanıyor. Vermesem uykulu oluyor uyumak istiyor bazen uyandırabiliyorum o zaman sorun yok normal kahvaltıyla devam ediyoruz. Ama çoğunlukla istiyor ilk su veriyorum ama istemiyor. Mama konusunda siz nasılsınız artık kesmem mi lazım acaba