AyazMerve Kızlar araştırma yaparken Ak paketleme firmasına denk geldim . Otomatik mesajdan dönüş yaptılar . Kapora ücreti yok ve her ile gönderimleri varmış. Sabun , tel toka falan açıklamışlar . Bilen duyan var mı ? İstanbul’daymış merkezleri .
Oykuaygun AyazMerve mesaj yaz bilemezsin nasıl olduğunu. Gönderim ücreti, kargo ücreti derlerse hiç bulaşma
Oblomovv AyazMerve dolandırıcı oldugunu düşünüyorum dikkat edin. Twiterda Bi kız yazmış baya viral oldu. Bilmem ne paketleme diye. Mesajlaşmışlar ve kız işinden iftira sonucu atıldığını bu yüzden bu işe ihtiyacı oldugunu yazmış. Karşısındaki de sana acıdım, biz dolandırıcıyız para kazanma falan yok demiş agscsgwvajbd. Allah vicdanlı dolandırıcılara denk getirsin. Senin dediğin bu firma da öyle midir bilmiyorum ama dikkat et.
AyazMerve Oykuaygun kargo ücreti falan da yokmuş dediklerine göre , ödeme yapıldıktan sonra kargoya veriyormuşuz yaptıklarımızı ama nasıl güveniyorlar böyle bilemedim 🤷♀️
AyazMerve Nefeshiramm evet şimdi yazdım İban falan istediler para yollamak için o neyse de formda TC de yazıyor o yüzden vazgeçtim ne olur ne olmaz
Nefeshiramm Nur2021 eğer öyle istedilerse dolandırıcıdır papara hesabı açıp kiraya veriyorlar ondan kendine ait Bi hesap no ve Tc nin fotosunu istiyorlar
AyazMerve https://www.akpaketleme.com/ Linki bu kızlar bi bakabilir misiniz ? Gönderdikleri başvuru formunda TC istemeleri kafamı karıştırdı o yüzden vazgeçtim
AyazMerve Adresleri de yazıyor İstanbul kapalıçarşıdalarmış , oralara giden varsa bi baksa çok iyi olurdu 😄😄