1 aylıkken tek derdi açlıktı. Emzirdikten sonra 20-30 cc ne kadar içerse bide mama içirirdim yoksa asla uyumazdı çok sık acıkırdı ve çok sık uyumak isterdi. YouTube dan nebe süresi açıyoruz bide uyuyamayınca mucize gibi en fazla 3. Tekrarında uykuya dalıyor kesinlikle tavsiye ederim