Kizlar ehliyet alacağım bir oglum var birde hamileyim 16 haftalik bu sene alamazsam bir daha 4 5 seneye kadar alamam diye düşünüyorum araba kullanmayı biliyorum gayet güzel sürüyorum bebekle ehliyet alan varmı nasıl oluyor kac ders yapılıyor ücreti ne kadar bilgilendirir mısınız