Efruznv Merhaba kızlae bebegim cok gaz sancılı oldıgu icin sürekli icinde sallıyorum sizce herhangi bir sıkıntıya yol açar mı sürekli babybjörnde sallamak bu sekılde kullanan oldu mu ??
Missfistik Efruznv herhangi bi zararı yok. Bi süre sonra öğrwnip kwndi sallanmaya başlıcak motor gelişimi için iyi olacak
simiyyy Eltimin oğlu iki yaşına girecek doğduğundan beri babyjörn içindeydi bi sıkıntı çıkmadı bende aldım bende kullanıyorum