hayal24 Cok tesekkur ederim gecmis olsun dilekleriniz icin. 🙏 Ben de her zaman hekimden yanayim, daha iyi bilseydim onun yerinde otururdum diye dusunuyorum. Tabii herkesin de dusuncesine saygim var, Allah dusurmesin ama eksikte etmesin, evde denenen bir cok yontem daha kotu sonuclar dogurabiliyor Allah korusun. Oglum gercekten de antibiyotik igne ve havalarla normal yasamina dondü. 💕