Kızlar ne olur yardım edin cok korkuyorum bebegım 1 ay 23 günlük dünden beri ara ara öksürüyo ve baya bi hırıltısı var. Az önce karnını doyurmak için kaldırdım dogru düzgün emmedi. Öksürük tuttu nefessiz kaldı kucagıma alıp sakinlestirdim 😢 doktor için randevu aldım bugüne. Bebeği bu şekil olan oldu mu acaba