Merhaba oğlum artık geceleri kalkıp mama içmiyor. Önceden 6 7 gibi kalkar içip tekrar uyurdu onuda yapmıyor. Bu ayda bebeği olanlar varmı? Ona göre mama sipariş etcem. Sizce 9 gibi yatıyor sabah sekizde kalkıyor dayanabilirmi yine kalkmaya başlarmı acıkıp?