15 aylik oglum var bu gün 4 gun hiç emzirmedim tam anlamıyla kac günde unutur öyle aglama zırlamadı yok geliyo açmak istiyo bant yapistiriyorum bandı göründe dokunup guluyo istemiyo uyuycagi zaman geliyo birde sabah uyaninca kolay oldu daha kötü bekliyordum 16+2 hamileyim o yüzden kesiyorum 1 haftaya unutur mu ki acaba çok üzülüyorum bi bağımız kalmamış gibi çok güzel bi andı emzirmek gözlerimin içine bakması hiç gözlerini ayırmaması 😪