19972017 İki tane antibiyotik hap var onu içmem gerekiyor içim rahat içmelimiyim koltuk altımda şişlik vardı onun için verdi ona göre veriyorum dedi
ebz09 19972017 yenidogum yaptigimda bile idrar enf karşı antibiyotik vermişlerdi ben aksatmistim yani bi sorun olmaz doktorlar ona göre veriyor bazen mecbur kullanmak zorundayız
Sonsuzmutluluk 19972017 Ben kızım 1.5 aylkken mastit oldum ve serum takıldı antibiyotik iğneli ve tedavi olarak ta antibiyotik kullandım kızımın doktoruna sordum kullanabilirsin dedi.