Arkadaşlar önerilerinizi istiyorum yok benimki böyle değil diye yazmayın çok ciddi üzülüyorum çünkü.
Oğlum 11 yaşında ve derslerime çalışayım sona bırakmayın demez. Hep bı durtelemek lazım yemek konusunda accayip seçer yemek konusunda durtelemek lazım sofra kalkar hep en son kalkar yada yarım bitirir. Hep sevdiği şeyleri yaparım onda bile miri. Kırın yapar. Arkadaşlarının laflarını çok önemser ben ne desem yanlış gelir. Beslenme koyarım yanında dursun su para olurda ihtiyacın olur derim hepsini bir günde harcar 5 kurus bile arttırma, itinayla harcar. Başka paramız yok yemin ederim bile desem önemsemez çok sorumsuz vurdum duymaz