Simay0123 Gece ben kalkıp emzirmezsem 6 saat falan uyuyor. Kalkip emzirmelimiyim yoksa birakayim uyusun mu
Ayseege6156 Simay0123 acıkınca uyanır kırkı çıkmış çocuk uyandırılmak zorunda değil canım sarılık yok bişey yok uyusun 🌸
SevcanEbrar Sarılık riski olmasın diye gece kalkıp emzirin diyor doktorlar. 4 aylık olmuş sarılık derdi yok nasıl olsa bırakın uyusun sizde dinlenin. Kızım 4,5 aylık 40ından beri kalkmıyorum acıkınca uyanıyor zaten.
Gvn Sizin gibi aynı şekilde tedirgin olup doktorumuza sorduk .Doktor bana kesinlikle dokunma uyusun, büyüme hormonu salgılıyor. O yüzden dokunma dedi. Acıkan çocuk kendi kalkar zaten dedi.sizi de bilgilendirmek istedim