BabyGirl Kızlar bu şurubu kullananlar ne kadar nasıl kullanıyor ? İçinden çıkan tüple 5 ml bir ölçek diyor ama fazla değil mi? Tüpü sonuna kadar çekince 5 ml oluyor dimi? Nasıl olcak tam ya
Durununannesi11 BabyGirl çpk değil canım vee biiey olmuyo iyi geliyo bende hep öyle versim evet 5ml vericeksin
Belinayyy BabyGirl 1 tatli kasigi canim wonuna kadar cekersen en fazla ml oluyo onunla ayarlamak zor sen tatli kasigiyla ayarla bence
Belinayyy BabyGirl canim benim bebegim 3 ay 17 gunluk oldu haliyle gazi azaldi ben sabah ve aksam veriyorum ama ilk basta 8 saatde bir veriyodum sonra 12 saatde 1e dustum bebegim gazina gore 4 saatde 1de verebilirsin demisti doktor bana 1 tatli kaşığı
yaseminnduru BabyGirl bebeğiniz ne kadar ? Benimki 2,5 aylıkken günde 2 kez yarım ölçek 2,5 ml veriyordum aç iken
Ahsenimltm BabyGirl ben verene kadar cok zorlaniyordum cogu zaman bogazina kaciyordu oksurukler oksurukler. Damlasi var ona gectim memnunun
BabyGirl Ahsenimltm 5 ml verirken yanında verilen tüpün tamamını dolduruyorsunuz dimi? Bide zor değil mi vermek birden sıkılıyor bebeğin ağzına
tugbakalenci BabyGirl doktor kontrolünde kullanmıyormusunuz ? Bize doktor günde 4 defa 1 çay kaşığı verdiriyordu
BabyGirl tugbakalenci doktor kontrolünde ama doktorum ölçek yazmamış yani günde 3 kez 1 ölçek diye işaretlemişler ama 1 ölçek 5 ml e mi tekabül ediyor ? 5 ml de şurubun yanında verilen tüpün tamamı dimi?
yaseminnduru BabyGirl ben direk vermiyorum yavaş yavaş ağzına sıkıyorum yutmasını bekliyorum sonra tekrar sıkıyorum