Slm hanımlar her şeyin arttığı gibi mama fiyatlarında arttı daha da artacak gibi biz aptamil kullanıyoruz en başından beri ve şuan 180 TL civarı siz ne kullanıyorsunuz ne kadar .çevreden duyuyorum bu süreçte mama değişikliğine gidenler varmış ne kullanıyordunuz neye geçiş yaptınız ? Allah yardımcımız olsun yorumlarda buluşalım.