Ruveyd_a Grip oldum öksürük çok fazla var kızıma buluşmasından korkuyorum hemen iyilesmem için ne iyi gelir
bartu2021 Ruveyd_a öksürük için ılık suya limon ve bal 👍🏻 3 hafta kadar önce annem gripti ve öksürüğü vardı. Günde 2-3 kez bundan içirdik. Göğüsü yumuşatıyor 👍🏻
Birmuallime Ruveyd_a tavuk suyuna bol karabiberi çorba, avya yaprağı çayı gögsünüze de bebeklere yaoptığımız gibi çörek otu yağı sürüp sıcak yavlu koyun uyumadan Rabbim şifa versin 🤲
susunbebekuyuyo Ruveyd_a bende aynı durumdayım 2 yaşında ve 1 atlık kızlarım var biden😭 eniyi gelen şey içebiliyorsan kelle paça birde evse maske takıyorum hep evi havalandırıyorum yani 2 senedir olmadığım grip geldi en evde oturduğum dönemde beni buldu