Merhaba arkadaşlar bir haftadır devam eden bır sıkıntı ıcın sızden tavsıye beklıyorum.belkıde daha önce karsılasmıssınızdır.
bebegım 109 günlük ve sadece mamayla beslenıyor.aşırı kusması var dıye bebelac kıvam artırıcı ve gavıscon kullanıyordum kusması cok aza ınmıstı.normalde uc saatte bır 110-120 cc içer.Son bır hafta ıse hıc yemıyor.ancak uykuda ıcırebılıyorum uyanıkken bı haftadıt yemıyor.gecelerı ise hıc yemıyor yaklaşık sekız saat aç kalıyor.eskıden kesıntısız uyuyan sadece mama ıcın uyuyan bebegım artık gece aç oldugu ıcın sanırım geceler sureklı uyanıyor defalarca yedırmeye calısıyorum tadını alır almaz ya cekıyor kafasını yada aglıyor.bende emzıgını verıyorum agzına uyuya kalıyor.uykuda yedıgı zamanlar ıse uyandıgında avuc avuc kusuyor hemde fıskırarak gecen sırt ustu yatmıstı bır kustu yuzume dogru fıskırdı.sanırım uykuda yedııgı ıcjnde hazmedemıyor ve sureklı kusuyor.her yedıgını cıkarıyor.ama huzursuzmu dersenız bı degısıklık yok eskıden de hemen uyumazdı sımdıde oyle o anlamda bı sıkıntı yok.atesı yok.2450 dogdu suan 6400 e yakın ve bır ay erken dogdu.neden yemıyor bılmıuorum mamasını degıstır dıyem var ama alerjık mama kullanıyoruz aptamıl progomin a.s.devlet karsılıyor.sızce mamayı artık sevmıyor mu ya da bu gecıcıd bır suremı gecen aylarda da bıkere bı ıkıgun oyle oldu ama gectı.gece uyuyamıyorum cok uzuluylrum bıldıgınız yetıskınler gıbı aksamdan sabaha yemıyor.bana yardımcı olun.Saglıklı huzurlu gunlerınız olsun ınsallah