Arkadaşlar merhaba ben korona olmuştum ve babası da oğlumda da grip vardı ishal vardı son 2 gündür de çok fazla öksürük oldu. Ciğer filminde zatürre başlangıcı dediler sonra koronadan şüphelenip korona testine gönderince pozitif olduğu anlaşıldı. Burnu dolu oluyor hep o yüzden sık sık temizliyoruz. Ama sabah boğazında çok hırıltı vardı. Korkuyorum ne yapacağımı şaşırmış durumdayım yardım edin nasıl atlatırız bu hırıltı geçer mi öksürük geçer mi?😭😭😭