Hanimlar merhaba
10 ocak doğumlu oğlum var 36 haftalık dogdu. Ama hala ne desteksiz oturuyor ne emekliyor. Desteklide oturunca beş dakika falan sonra sanki bişey batmışcasina ağlıyor doktor 10 aylıkken yine öyle olursa nörolojiye götürn demişti. 36 haftalık dogdu diye mi acaba diyorum ama 4 aylıkken flan dönmeye başlamıştı sonra sünnet oldu falan dönmedi. Böyle geç oturan falan bebeginiz var mı?