Duyguklyc emzirme danışmanları biberon yerine +4 ay alıştırma bardağı öneriyorlar. Facebook’ta emzirme akademisi diye bir grup var oraya üye olup danışın isterseniz. Bir de emziği çöpe atın diyorlar gerçi biz kolik anneleri için bu pek mümkün değil ama. Emzik ve beyaz gürültüyü bulandan Allah razı olsun. Bir de galaktamax diye bir kapsül var onu deneyeceğim ben yorumları güzel siz de anne çayı, bestlak damla veya bu tarz kapsüller deneyebilirsiniz. 2saate bir 10 dakika süt gelmese de sağmaya devam edin bence. Ve uyku çok önemli. Kolaylıklar diliyorum 🙏🏻