Mali48 yaa demeyin öyle biliyorum uykusuz kalmak gerçekten cok zor çok yasadıö suan kızım 8 aylık benimkide gündüz pek uyumaz gece uyur gündüzleri en fazla 1 saat daha yeni yeni düzeni oturucaktır sabredin dua edin ben sinirlendikçe kızıma öpüp seviyorum hersey geciyor eger yakınınızda kaynana veya anneniz varsa bi kaç saatligine yardım isteyin ama bozmayın moralinizi tek soeunumuz uyku olsun iyi olsunlar yeter bize