SSMU ben şimdi bepantol kullanıyorum,ilk kızımda çok ileri derece de ise hametan almıştım o da çok iyi geliyor.Evet ya ben de merak ediyorum biz de 10 günlük olduk 2 saatte bir kaldırıyorum ne zamana kadar kaldıracağım yavrumun uykusu var zaten zor uyandırıyorum neler yapıyorum burnunu sıkıyorum falan sarılık olmasın diye ilk zamanlar çok sık kalktım emzirdim ama ne zamana kadar sürecek,bugün kontrolümüz var hemşireye sorucam bakalım