elfklhn Kizimin kilo alimi başından beri az cevremden duyuyorum hipp organik pirincli kasik mamasi kulnananlari nasil kullanan varmii ogrenmek istiyorum
Esracim elfklhn canım onlara sakin yönelme derim. Doktorun kilosu iyi gidiyor diyorsa birşey vermeye gerek yok ama zayıf derse zaten hem süt hem mama şeklinde git der. O tarz mamalar boş.kilo yapiyor
elfklhn Esracim anne sutu malesef ki 3 aydan itibar en almiyor mama ile besleniyor az kilo aliyir aylik bu sadece 400 grm almisti 4 ay kontrlunde az dediler doktorda 5 ayda ek gidyaya geceelim dedi ama sormayi unutmuşum o mamalari
ebbbbbruu 1 kg aşagı almayan oğlum bu ay 600 gramdan az almış ama kilo gidişatı gayet iyi dedi doktorumuz. Doktor tavsiyesi olmadan kendi kararınla ek gıdaya mamaya başlama derim