Geçecek annesi🥲 kolik bebek annesi olarak tüm samimiyetimle söylüyorum geçecek.. Siz ne yaparsanız yapın bir bebek gazlı ise bunun maalesef hiç bir çözümü yok. Eğer anne sütü alıyorsa yediklerinize biraz daha olsa dikkat edebilirsiniz 76 kg ile doğuma girdim 3. Ayda 64 kiloydum ne yesem bebeğimde gaz olacak endişesi ile eridim bittim.. Ya da yendiğiniz yiyeceklere kimyon serpebilirsiniz, bol kimyon + rezene çayı ve bolca sabır..