Kızlar ülkedeki market fiyatları zaten çok yüksek hepimiz farkındayız. Her şeyi indirimden takip edip almama rağmen bu kadar masraf nasıl oluyor aklım almıyor gerçekten. Siz nasıl planlama yapıyorsunuz? Bez, mama, ıslak mendil, kıyafet hepsi o kadar hızlı bitiyor ki. Allah hepimizin yardımcısı olsun gerçekten bu zamanda çocuk yetiştirmek hiç kolay değil. Dedeler nineler de hala eski zorlukları anlatsın dursun 😅😅