Selam annelerim 🌸
Araştırmadan önce sizlere tecrübelerinizi duymak istedim.
Nasıl çözümleriniz var?
siz nasıl başa çıktınız? Dökülmeden dolayı belime gelen saçlarımı küt kestim pişman değilim mahvoluyordum çünkü yıkaması taraması asla beni yormaz ama çok dökülüyor artık sinir oluyodum kızımın ağzına falan geliyordu saçlarım ondan önemli değil 😍
Hamileyken de döküldü. Doğum yaptım durdu, 2-3 ay sonra birden yine başladı 😂 Her yerde saç var 🤪 çözümlerinizi bekliyorum ❤️