Kızlar 8 aylık kızım var ek gıdada çok zorlanıyoruz yoğurt ve tarhana çorbası içiyo sadece ağzını kilitliyo yapmadığım muhallebi yemek va kalmadı bugun arı mama aldım gece olan severek yedi zaten sürekli mama veriyorum üzülüyorum arı mama yediği içinde sizde durumlar nasıl