Arkadaşlar merhaba. 6 ay 10 günlük bebeğim. En başından beri aşırı gazlı bir bebekti neler yaşadığımı ben bilirim çok zordu zamanla ıkınmalar düzeldi baya rahatladı. Ancak gece defalarca ağlayarak gaz yüzünden uyanmalarımız hala bitmedi. Gerçi gaz yüzünden mi hala çözemedim. Gündüz hiç bir sorun yok gaz ile alakalı ama gece uykusuna geçtiği an başlıyor sanki inatla. Ne yapacagımı şaşırdım her saat uyanıyor ağlayarak bazen uyanıyor sabaha kadar sallamak zorunda kalıyorum. Var mı bi öneriniz ya da bir fikriniz ben artık anlam veremiyorum çünkü özellikle gece uyksuunda oluyor neden olabilir sizce ? 😢