Kızlar ben bu ayın 7 sinde regl oldum ve 1 hafta sürdü 13 de bitti normalde de 1 hafta sürer ama bugün sabah lavaboya gittiğimde peçeteye az miktarda kan geldi ped koydum pede bişey gelmemiş am her gittiğimde peçeteye az az geliyor biraz önce kahverengili bir şekilde geldi anlamadım daha önce başına gelmiş olan varmı randevu almaya çalışıyorum ama alamadım yardımcı olursanız sevinirim