Bubenimoykum Canım relaktaz benim bebeğimi de krize soktu 8 damla verdim ilk kullanımda bir durum olmadı ikinci 8 damla dan sonra kıyamet koptu çok korktum hiç öyle ağlamamıstı muhtemelen yaramadı bize bu arada bebeğim 30 günlük , yeşil sulu kaka var ıkınma surekli gaz gürültülü çoğu zaman huzursuz ağlamaları olıyor ıkınmadan ötürü emmeyle beraber ıkınma başlıyor oğlumda bazen poposunu zeytinyağı ile uyarıyorum öyle yapoyor ama ishal şekilde :( üç doktor gittik en son maflor verildi bakalım ona başladık bugun , metsil kullanıyordum onu kesti relaktaz da ben kesmistim zaten korkumdan , süt alerjisi de olabilirmiş bekleyeceğiz bir süre ben diyete girdim bakalım ins düzelir bebislerimis canım