Herkesin vücudu farklıdır dikiş izleri ve göbek kalabilir ya da geçebilir. Ama bence bu konuyu bu kadar düşünmeyin. Sonuçta siz doğum yaptınız ve bebeğinizi dünyaya getirdiniz. Ben doğum yapalı 6 buçuk ay oldu ve izim de uyuşukluğum da devam ediyor göbeğim öncesinde de vardı. Sezaryen izime baktıkça kendimi daha güçlü hissediyorum bi de bu taraftan bakın bence 😉