Kafayı yicem ne güzel 10 gibi falan yatırdım uyuyordu Ben yatıcam ya pat kalktı saat kaç hala uyumuyo 12 den beri böyle bacaklarım yoruldu bıktım bıktım zaten tüm gün pertim çıkıyo koşturmaktan bari gece uyuyayım kıpır kıpır uyumuyo neden uyumaz bu bebekler neden dişlerimi sıkmaktan kırıcam artık