durukizinannesi-08 İyi geceler hanımlar 😍 bende tırnak yeme alışkanlığı var yanlış bişey soruyorsam affola şunu sormak istiyorum çocuğu olup protez tırnak kullanan varmı aranızda yani öyle uuzuun şekilde değil tabikide anladınız işte .. şimdiden teşekkürler ♥️
Deletedmom896 durukizinannesi-08 Anladık😁 ama abdest olayı var o sorun değil dersen olan tırnaklarından da olursun onu bil
durucinar durukizinannesi-08 Ben çok uzunlarindan değilde bir tık uzun olanı kullanıyorum bendede tırnak yeme alışkanlığı var maalesef 2senedr yaptriyorum gayet memnunum üstüne birde kalıcı oje 👍🌺
[silindi] durukizinannesi-08 tırnaklarımı yemiyorum. Ama protez değil kalıcı oje kullanıyorum. Normalde bir yere çarpsam hemen kırılan tırnaklarım kalıcı oje sayesinde hiç kırılmıyor. Geçen değiştirmeye gitmeye vakit bulamadım. Çok uzadı biraz keseyim dedim, o kadar sert ki kesemedim. Sonuçta 4 5 kat var üzerinde bir bakım isterseniz
durukizinannesi-08 Mom120 Deletedmom896 abdes olayı sıkıntı değil de çünkü eşim yanımda değil 😃 uzayana kadarda abdestlik bir şey yaşamam umarım ama uzamiyorrmu tırnaklar iki haftaya üç haftaya 🙄🙄
simiyyy Deletedmom896 iyiyim bugün endişe içinde yarınki mızırdanmaları bekliyorum 😅 nefes kuş yoruyor muydu yoksam 😄
Deletedmom896 simiyyy Ya imdatlık halim bile yok kalmadı yani düşün daha yeni uyudu tam uyuyor baby şark oynamaya başlıyor düşün
durukizinannesi-08 durucinar evet bende uzun kullanamam malum ev iş bulaşık derken sadece uzasın diye kendi tırnağım düzelsin diye belki onları öyle görünce yemeyi bırakırım kendi tırnağıma oje surerim vs çünkü hiç bı zaman uzun görmedim kendi tırnaklarımı 😔
Birsenkerim durukizinannesi-08 adetiniz bitince gusül gerekir ama 🙄. Tırnak yeme alışkanlığınızı yenmek için elinize kalem alıp kalem döndürün eliniz boş kalmasın. Belli bir süre sonra kendiniz bırakırsınız
durucinar durukizinannesi-08 Ben ojeyi bıraktığım gibi yiyorum 😞 mecbur ojelerle geziyorum protezde başkasının tırnağı gibime geliyor yiyemiyorum 😂
durukizinannesi-08 Deletedmom896 napicam peki uzamasını istiyorum artık amaa 😕😕 ne olduysa basaramyorm yani en son bunu yaptrcam dedim
durukizinannesi-08 durukizinannesi-08 Evet soyuyorum yani yemek değil zaten yiyecek kdr uzamiyor ki hiç bı sekilde ucundan az uzasa bı izin vermiyorum ya elimle kopariyorum yada disimle 😔
Deletedmom896 durukizinannesi-08 Yani dene yıpranmaz ise senin şansın 😁acı oje dicem onu da yersin gibi geliyor 😂
Maybeoneday durukizinannesi-08 ben sürekli yara bandı yapıstırdım 😂 temizlik yapacagım saatlerde çıkarır. Oturduğum an mutlaka geri yapıstırırdım. Bu sekilde uzatıyordum. Uzun olunca kemirmiyorum bende 😂
durukizinannesi-08 Deletedmom896 6 aylık bebişim var düşündm ağzına falan denk gelirse elim falan oldu ki geldi yazık günah çocuğa 🤗 valla en son çare olarak sordum bunu bı denicem bakım sonra üstüne uzayınca bakım yaparım kendi tirnagima çünkü ilk kez yaptrcam kalyon falan sürerim sertleştirici belki eski haline döner 😊