Ozge04858 Uzun zamandır aklımda ama cok kotu yorumlar var kimisi döküldüğünü kaşıntı vs yaptığını yazmis hic yorumlar yok hangi şampuanı kullandiysam saçımı sertlestirdi yumusamiyor keçe gibi boyalı olduğu için kullanan varmi cidden çok mu kötü bi ürün
Teachrr Ozge04858 çam terebentini saçınız çıksın diye kullanıyosunuz dimi . Benim saçıma çok iyi geldi 2 hafta sonra pıtır pıtır hep saç çıktı diplerden . Ama ben bu markayı değil ktardan aldığım çam terebentini kendi şampuanıma sadece 1 kapak dökerek kullandım . Sonrasındada saçımı kremledim hiç sertleşmedi 😊 Ozge04858
Teachrr Ozge04858 he bu arada çam terebentinli şampuanları kullanırken durulama esnasında vücudunuza çok şampuan değdirmeyin . Saç çıkarma özelliği varsa kılda çıkartabilir tedbirli olmak lazım . Ben durularken kafamı öne eğip duruladım
RanaBadekus Ozge04858 ben yıllardır hunca nın sarımsaklı sampuanını kullanıyorum saclarım gür popomda 6 ayda bır kestırırm hep sağlıklı uzar sampuanı 1 ay kullanmanı tavsıye ederim ilk yıkamalarda sertlik oluyor ilerde sacta alısıyor yumsacık oluyor
Gin Çam terebentin kokusu bana çok kötü geliyor, sevmiyorum. Saçınız için maske veya saç bakım kremleri (durulanmayan) kullanabilirsiniz.
Ozge04858 Teachrr hem uzasın diye hemde hep aynı marka sampuanlari kullandım değişiklik olsun istedim ama iste sertlestiriyormus saçları baya moralim bozuldu ne umutlarla almıştım
Teachrr Ozge04858 gratiste daxın süpergro diye bi ürünü var efsane 😊hem saçı besliyo hem yumuşacık yapıyo hemde çok hızlı uzatıyo 😊
Ozge04858 Teachrr ay ben hiç kullanmayayim o zaman bu ürünü sac cikariyim derken maymuna dönmeyelim iyice