Sedonay Kızlar bitane mini fırın sattım fırını kargo bedava yaptım en büyük kargo seçeneğini seçtim 16 tl di galiba ben bunun dışında kargo ücreti ödiyecekmiyim ağırlığı falan olarakmı hesaplanıyor
Berenikom Sedonay ben bugün oto koltuğu götürdüm. 50 desi çıktı, 60 TL kargo ücreti istedi. Bende satmaktan vazgeçtim. Ama bir ay önce de oto koltuğu aldım dolap uygulamasından. Gayette gönderdiler. Adam mı uyuzluk yaptı anlamadım. Çok büyük buldu kargoyu
Mrym52 Sedonay Bu tür durumlarda yani kargonun ağır yada büyük olduğunu düşündüğünüz durumlarda UPS kargoyu seçenek olarak seçerseniz evden alma hizmeti sağlıyor sadece 6 TL kesim oluyor. Ben gardrop uygulamasında busekilde yapıyorum
Taze1mom Berenikom ben de geçen yürüme arkadaşı sattım büyük kolideydi 50₺ kargo var dediler koliyi küçültün azaltır dedi küçülttüm 20₺ dedi ama sadece uygulamada ki miktar kesildi benden 13₺ büyük ihtimalle kalanını alıcıdan aldılar onu sormadım hiç
Deletedmom0099 Sedonay en büyük kargoyu seçtiğinizde tartma ölçme olmuyor direk alıp kargoluyolar. ben anne yanı ahsap besik sattım 50 kilo falan vardır bu sekilde üstüne hiç para vermedim